کیفیت یک شعار نیست !

info@bokharshole.com

دیگ بخار افقی 3 تن

۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

شرکت عظیم بخار شعله با افتخار اعلام می نماید که کلیه محصولات خود از جمله دیگ بخار افقی 3 تن را با 30% تخفیف ویژه و تضمین کیفیت 100% کلیه قطعات آن توسط متخصصان داخلی این مجموعه طراحی و تولید نموده و هم اکنون در اختیار مشتریان عزیز این شرکت می باشد.ضمنا این مجموعه تولیدات خود را به سراسر کشور به صورت رایگان ارسال می نماید.

همه ما با دیگ بخار سه تن  آشنایی داریم و احتمالا اولین تعریفی که از آن به ذهن ما می رسد، دیگ بخاری است که از آن برای پخت و پز در خانه هایمان استفاده می کنیم. اما آیا در مورد سایر کاربرد های دیگ بخار چیزی می دانید؟

در واقع، دیگ بخار یک سیستم گرمایش تولید بخار است که در نتیجه تبخیر آب به بخار، انرژی حاصل می گردد. این دستگاه یک مبدل حرارتی است که بخار را برای مصارف خارجی تولید می کند و دارای محفظه احتراق و ظرف آب می باشد. دیگ بخار 3 تن  انواع مختلفی دارد که نظر به صنایع و اهداف متفاوت همانگونه طراحی می شود.

دیگ بخار 3 تن 3 پاس اورهال شده پلاک استاندارد همراه با سختی گیر  و  دی اریتور 

در ساخت دیگ بخار از ورق های فولادآلیاژی با استاندارد DIN17155-17mn4  و ورق های آلیاژی A516Gr70 اوکراین استفاده شده است. تمامی لوله ها از نوع آتشخوار مانیسمان (بدون درز) رده 40 می باشد. کلیه مراحل ساخت که شامل: برشکاری، مونتاژ و جوشکاری است. تحت نظارت مستقیم تیم کنترل کیفیت و شرکت بازرسی مورد تائید سازمان استاندارد انجام می گیرد.

  1. استاندارد مرجع بین المللی BS2790 و استاندارد ملی isiri 4231
  2. ظرفیت 3 تن در ساعت
  3. فشار کار 10 بار
  4. راندمان حرارتی بالا
  5. طراحی فایرتیوب، سه پاس حرارتی واقعی ، دارای منبع احتراق
  6. کنترل کننده های سطح ( Level Control ) : برند عیوض تکنیک با جیوه های 4 سر  استاندارد
  7. آبنماها : از نوع مغناطیسی استیل برند عیوض تکنیک جهت نمایش سطح آب دیگ بخار
  8. پرشر سوئیچ ها : برند فانتینی ایتالیا جهت تنظیم و کنترل فشار بخار
  9. شیر اطمینان : برند اشتعال اراک با ظریب اطمینان بالا جهت آزاد سازی بخار بصورت مکانیکی
  10. گیج فشار : جهت نشان دادن فشار بخار.
  11. مدار فرمان : برند ال جی، اشنایدر، هیوندای و برندهای با کیفیت موجود در بازار
  12. پمپ : در بویلر بخار با توجه به ظرفیت بویلر تعیین می شود که از نوع طبقاتی استیل با الکتروموتور ایتالیایی است.
  13. عایق : پشم سنگ با دانسیته 80
  14. روکش : ورق استنلس استیل
  15. دارای گواهی و پلاک استاندارد شرکت بازرسی
  16. دارای نشان استاندارد شرکت سازنده
  17. تابلو برق اشنایدر یا ال جی
  18. گارانتی : سال
  19. خدمات پس از فروش : 15 سال
  20. وضعیت : آماده تحویل
  21. قیمت : جهت استعلام تماس بگیرید

 

دیگ بخار 3 تن | عکس دیگ بخار سه تن
دیگ بخار افقی 3 تن

انواع دیگ بخار سه تن 

دیگ های بخار 3 تن  با ساختار، قابلیت حمل، نوع لوله، نوع سوخت و فشاری که تولید می کنند تعریف می شوند. وقتی دیگ ها برای اولین بار معرفی شدند، به اندازه دیگ های مدرن کارآمد بودند. اما از آنجایی که مکانیسم های کنترل کمی وجود داشت، خطرناک بودند.

اندازه، میزان سوخت و ابعاد دیگ بر اساس کاری که برای انجام آن طراحی شده و صنعتی که در آن استفاده می شود، متفاوت است. اغلب سوخت ها را برق، چوب، گاز طبیعی، زغال سنگ و سوخت های فسیلی تشکیل می دهند. تفاوت بین سوخت ها در هزینه، سازگاری با محیط زیست و کارایی آنها است. به هر حال، اکنون بیایید با انواع دیگ بخار آشنا شویم:

  • دیگ بخار آب گرم

دیگ های آب گرم مخازنی هستند که گرما را به آبی که برای اهداف گرمایشی به گردش در می آید، منتقل می کنند. آنها از فولاد ضد زنگ، چدن، آلومینیوم و فولاد معمولی ساخته می شوند. این نوع دیگ بخار قادر به مقاومت در برابر افزایش دما و فشار هست.

انواع دیگ های آب گرم با سیستم لوله ای آنها که می تواند آتش یا آب باشد تعریف می شود. دیگ های آب گرم لوله آتش دارای لوله های غوطه ور در آب هستند. گرما از طریق لوله ها حرکت کرده و آب اطراف آنها را گرم می کند. دیگ های بخار لوله آب دارای آب در داخل لوله ها هستند که با گرم شدن لوله ها به گردش در می آیند.

برای اطلاع از خرید و قیمت دیگ بخار یک تن روی لینک کلیک کنید.

  • دیگ بخار برقی

دیگ های بخار برقی یا الکتریکی از عناصر الکتریکی برای تولید گرما استفاده می کنند. این یک روش گرمایش سریع تر و کارآمد تر است. دیگ بخار برقی یک سیستم سازگار با محیط زیست و تمیز است، زیرا نیازی به سوزاندن سوخت ندارد. دیگ های الکتریکی دوام بیشتر و نیاز به تمیز کردن کمتری دارند. تنها عاملی که باید به آن دقت کرد، کنترل تجمع رسوب در مخزن آب است.

  • دیگ بخار گازی

دیگ های بخار گازی با گاز طبیعی یا پروپان کار می کنند و نسبت به دیگ های بخار استاندارد کارایی بیشتری دارند. سوخت دیگ بخار گازی از یک منبع بیرونی که مستقیما به دیگ وصل است، وارد می شود. میزان تولید گرمای دیگ بخار گازی به پیکربندی آن بستگی دارد. دیگ بخار گازی را می توان برای مصارف صنعتی و کاربردهای کم فشار استفاده کرد.

  • دیگ بخار کم فشار

دیگ های بخار کم فشار حرارت را در فشارهای بین 10 تا 15 psi با دمای149 درجه سانتیگراد تولید می کند. این نوع دیگ در جاهایی استفاده می شود که نیاز کمی به تغییر سریع دما وجود داشته باشد، جایی که اغلب دما ثابت است. محبوبیت دیگ های بخار کم فشار به دلیل سرعت انتقال بخار است. آنها می توانند خیلی سریعتر از دیگ های بخار فشار قوی این کار را انجام دهند.

  • دیگ بخار فشار قوی

دیگ های بخار فشار قوی فشار زیادی را برای تامین انرژی تجهیزات و ماشین آلات تولید می کنند. نیرو و قدرت دیگ بخار فشار قوی توسط پمپی تولید می شود که بخار را با فشار بالا وارد سیستم گردش می کند. برای طبقه بندی دیگ بخار فشار قوی، دیگ بخار باید بتواند فشاری بین 15 psi تا 800 psi در دمای بیش از 121 درجه سانتیگراد تولید کند. برای ایمنی و کارایی، دیگ بخار فشار قوی به طور منظم از نظر فشار تولید و دمای آنها باید نظارت شود.

  • دیگ بخار نفتی

دیگ های بخار نفتی بر اساس مانند دیگ بخار گازی کار می کنند. اما با این تفاوت که نفت در محفظه احتراق به جای گاز مشتعل می شود. دیگ های بخار نفتی می توانند به بازدهی بیش از 90 درصد برسند. اگرچه گران‌تر از دیگ‌های بخار گازی هستند، اما دو برابر دیگ‌های بخار گازی عمر می‌کنند.

یکی از نقاط ضعف دیگ بخار های نفت، نیاز به یک مخزن نفت در داخل یا خارج است که باید به طور منظم دوباره پر شود تا منبع سوخت دائمی باشد.

برای اطلاع از قیمت و خرید دیگ بخار 2 تن روی لینک کلیک کنید.

موارد استفاده و کاربرد های دیگ بخار 3 تن 

عملکرد سنتی دیگ های بخار این است که به عنوان سیستم گرمایش مرکزی برای خانه ها، ادارات، بیمارستان ها… استفاده می شود. همه دیگ بخار ها عملکردها و مکانیسم های اساسی یکسانی دارند، فرآیند احتراق و تولید گرما.

  • آکواریوم ها

آکواریوم ها از دیگ های بخار برای تامین انرژی خود استفاده می کنند. بسیاری از مخازن مورد نیاز برای راه اندازی یک آکواریوم باید دمای آب و شرایط آب را به دقت تنظیم کنند تا از گونه های موجود در آن محافظت شود. دیگ بخار های گازی با مبدل های حرارتی برای تنظیم مخازن آب شیرین و شور و همچنین تامین جریان های آب و موج های آب برای ایجاد محیط هایی شبیه اقیانوس استفاده می شوند.

  • پاستوریزه

پاستوریزه شدن نیازمند حرارت دادن محصولات در دمای تعیین شده برای از بین بردن عوامل بیماری زا است. اگر دما به صورت دقیق کنترل نشود، طعم محصول نهایی از طعم درستی برخوردار نخواهد بود. تولیدکنندگان لبنیات از دیگ بخار برای تمیز کردن و پاکسازی محصولات شان نیز استفاده می کنند.

  • آزمایشگاه ها

آزمایش‌کنندگان برای دوباره پر کردن هوای تخلیه شده، هوای بیرون را وارد می‌کنند که می‌تواند سرد باشد. بنابراین آنها باید هوا را گرم کنند. از آنجایی که آزمایشگاه ها بزرگ و جادار هستند، مقدار زیادی گرما برای گرم کردن آنها مورد نیاز است. به منظور رفع نیاز، آزمایشگاه ها از دیگ های بخار کم فشار استفاده می کنند.

برای اطلاع از قیمت و خرید دیگ بخار 5 تن روی لینک کلیک کنید.

  • آسمان خراش ها

گرمایش آسمان‌خراش های بزرگ به یک سیستم تولید انرژی با قدرت بالا نیاز دارد که قادر به تحمل استفاده مداوم باشد. اندازه عظیم آسمان خراش ها استفاده از دیگ های متعدد را برای گرمایش ضروری می کند. دیگ های بخار مورد استفاده برای گرم کردن آسمان خراش ها می توانند تا 165 تن وزن داشته باشند و 3000 لیتر سوخت در ساعت مصرف کنند. این مقدار برای گرم کردن 2000 خانه کافی است.

  • تولید برق

یکی از وظایف دیگ بخار، برق رسانی به توربین ها برای تولید برق است. یک دیگ بخار بسیار قدرتمند و بزرگ می تواند تا 225000 پوند بخار در ساعت با 900 psi تولید کند. یک سیستم دیگ بخار با آن اندازه می تواند 20 مگاوات برق تولید کند. با ارتقاء و نوآوری های تکنولوژیکی، دیگ های بخار را می توان برای صرفه جویی در مصرف انرژی در حین تولید آن طراحی کرد.

  • کوره های چوب

دیگ های بخار کم فشار در صنعت چوب برای خشک کردن محصولات چوبی استفاده می شوند. چوب های سختی که برای ساخت مبلمان استفاده می شوند نیاز به خشک کردن در کوره دارند. دیگ بخار کم فشار به تولیدکنندگان این امکان را می دهد که فرآیند خشک کردن را به طور ایمن و موثر انجام دهند تا کیفیت محصولات چوبی افزایش یابد. از آنجایی که گرمای دیگ بخار کم فشار قابل کنترل و فوق العاده سازگار است، برای این نوع فرآیند خشک کردن ایده آل است.

  • دارو سازی

اغلب کارشناسان دیگ های بخار سه تن را به مثابه ستون ففرات در صنعت دارو سازی می دانند. کاربرد دیگ بخار در داروسازی بسیار گسترده است، از استریل کردن گرفته تا خشک کردن و خالص ساختن دارو.

جهت مشاوره و استعلام قیمت با تیم فنی بخار شعله خراسان تماس بگیرید:

09152073141 📞

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیگ بخار افقی 3 تن”
کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است